Проектна діяльність

ПРОЕКТ 
 "Я - МИ - РОДИНА - УКРАЇНА"



Становлення людини – постійна праця душі. Філософи  і педагоги, письменники і поети говорячи про це мають на увазі цілком визначений вид праці: самосвідомість, само актуалізацію, самореалізацію. У сучасній школі відроджується поняття «душі» як атрибута духовності, цілісності суб’єкта . бездуховність – ознака втрати особистістю суб’єктивних якостей і перетворення на сучасний об’єкт. Праця душі має свій зміст і виступає як процес осмислення, переживання себе,  своєї сім’ї,держави, нації, людства; це зародження і прояв совісті, особистої відповідальності за долю близьких і далеких людей, батьківщини, всієї планети.
                 У виховній роботі педагогічний колектив організував свою діяльність на ґрунті громадського виховання, національної культури й національних традицій, що за змістом і формами роботи відповідають національно – культурним потребам України – це проект виховної роботи « Я – МИ – РОДИНА – Україна».
                Успіх виховного процесу залежить від відносин між учителем і учнем, які розвиваються на основі співробітництва й ділового партнерства.
                Працюючи над реалізацією Концепції виховної роботи, педагогічний колектив забезпечує умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних  інтересів.
Головним напрямком виховної роботи з учнями є система модулів об’єднаних в сім «Я»:
             Цей процес передбачає  послідовну зміну мети, завдань, змісту методів, форм , умов, необхідних для розвитку особистості й досягнення визначених позитивних результатів. А тому ми знаходимося у постійному пошуку ще більш дієвої системи виховної роботи.
           Актуальність національно – патріотичного виховання  особистості в сучасному українському суспільстві великою мірою зумовлюється потребою державотворчих процесів на засадах гуманізму, демократії, соціальної справедливості, що мають забезпечити всім громадянам реалізацію найголовнішої  соціально – психологічної потреби особистості – потреби в самовизначенні та самоствердженні.
  Опис  проекту
Учасники: учні, батьки, вчителі,  громадськість.
Цільова аудиторія: учні,  батьки,  педагогічний колектив.
Структура  проекту
Мета: формування системи знань  і усвідомлення значущості особистих, родинних, громадянських,національних та загальнолюдських  цінностей; формування активної моральної позиції ,  духовно-моральної культури й компетентності  особистості.
Завдання  проекту
Ефективне використання  національних традицій,  історії та культури,  звичаїв етносу рідного краю, новітніх досягнень психолого-педагогічної науки і практики;  упровадження  народознавчого,  людинознавчого,  особистісно зорієнтованого, діяльнісного,  творчого  та     компетентнісного підходів  до  організації виховного  процесу в школі.
Опис  діяльності
Модуль 1 
"Я  ГРОМАДЯНИН УКРАЇНИ"
Опис  діяльності

 
Завдання виховної роботи
* виховувати почуття відповідальності за власні вчинки;
* сприяти розвиткові вдосконалення власного «Я» кожного учня;
* виховувати самостійну особистість, гідного патріота України.

1

Виховна година «Знання і мудрість незалежній Україні»
жовтень

7кл.

2
Виховна година  «Символи моєї держави»
жовтень
1 – 5 кл.
3
Бесіда  «Честь, совість, гідність людини»
   жовтень
6 кл.
4
Виховна година  «Жити за законами держави»
листопад
9 – 11 кл
5
Круглий стіл «Що таке наш вік?»
листопад
11 кл.
6
Свято «Хай сяють зорі вчителям»
жовтень
Пед.орг.
7

Виховна година «Конституція України – основний закон держави»
грудень


6 – 11 кл

8
Виховна година «Моя Батьківщина Україна»
січень
9 – 11 кл

9
Тиждень профорієнтації
Бесіда «Бджілка мала та й та працює»
березень
10-11кл.
1 – 3кл.
10

Виховна година «Те, що знаєш, і те що вмієш, за плечима не носити»
березень
4 кл.

11
Виховна година Бережи свій час, та час інших.
березень
8 – 9 кл
12
Літературно історична гра «Усім серцем любіть Україну свою»

березень
7  кл.


Виховна година «Моя Батьківщина Україна»



Виховна година  «Символи моєї держави»



 Завдання виховної роботи
*формування особистих рис громадянина України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
*утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
*виховання почуття гордості та вдячності до своєї держави, свого народу
1
Бесіда «Мій край, моя історія жива»
вересень
1-11кл.
2
День партизанської слави (класні години)
вересень
1-11кл.
3
Свято «козаки не ликом шиті»
жовтень
Пед.орг.
4
День пам’яті жертв та політичних репресій « Хай вічно горить вогонь пам’яті»
листопад
Кущнір В. В.
5
Написання творів «Мій дім – моя фортеця»
грудень
Вч. Мови
5 -8 кл.
6
Змагання «Ну-мо, хлопці!»
грудень
Пед. орг
7
День Соборності України (Години спілкування)
січень
5-11кл.
8
День пам’яті Героїв Крут (години спілкування)
січень
10-11кл.
9
Загально – шкільна лінійка « Ти вічний біль Афганістану»
лютий
Пед.орг.
10
Виховна година «Моя земля, земля моїх предків»
лютий
5 – 9 кл.
11
«Чорнобиль – наш біль» (Години спілкування)
квітень
1-11кл.
12
День Перемоги (години спілкування)
тровень
1 – 11 кл
13
Місячник довкілля «Якимівка – мій рідний дім»
травень
1 – 11 кл


Екскурсія «Моя земля, земля моїх предків»



День Перемоги « Хай вічно горить вогонь пам’яті»



Місячник довкілля «Якимівка – мій рідний дім»

 Модуль 3
"Я  ЧАСТИНА   ПРИРОДИ"

Завдання виховної роботи
*виховувати бережливе ставлення до природи;
* виховувати почуття прекрасного в спілкуванні з природою;
*відчувати себе частинкою природи відповідальною за гармонійне співіснування з нею людини;
*бути раціональними і дбайливими господарями зі сформованою екологічною культурою, здатними передбачати наслідки діяльності у природі.
1
Бесіда «Збережи чисте довкілля»
листопад
1 -2 кл.
2
Конкурс «Природа в загадках, приказках, прислів’ях»
листопад
3 – 4 кл.
3
Виставка малюнків «Краса природи рідного краю»
листопад
4 – 6 кл
4
Свято «Осінній бал»
листопад
пед.орг.
5
Екологічні акції: «Посади дерево», «Чисте подвір’я»
травень
1 -11 кл.



Екологічна акція: «Посади дерево»



Екскурсія «Краса природи рідного краю»



КТС «Сад матері»


 Модуль 4
"Я і моя родина"
Завдання виховної роботи
*розвивати в учнів повагу  та любов до батьків, людей похилого віку;
*сприяти взаєморозумінню та довірі у відносинах між батьками та дітьми;
*формувати високий ідеал родинно-сімейних відносин;
*виховувати почуття особистої відповідальності за створення мікроклімату в сім'ї
1
Вих. год. «Моє родинне дерево»
листопад
1 – 4 кл.
2
Вих. год. до Дня Захисника Вітчизни
лютий
5 – 6 кл.
3
Вих. год. «Я – нащадок свого роду»
квітень
7 – 11 кл
4
Родинне свято «Вклонюся мамі я доземно»
травень
1 -4 кл.


Змагання «Тато, мама і я - дружна спортивна сім'я»



 Модуль 5
"Я і моє здоров'я" 


Завдання виховної роботи
*сприяти об’єднанню зусиль педагогічного колективу, медичних працівників, батьків для реалізації права дітей і підлітків на збереження та зміцнення здоров’я;
*забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я.
1
Вих. год. «Твій друг – дорожній рух»
вересень
1 -11 кл.
2
Бесіда «Чистота рук – запорука здоров’я»
вересень
1 кл.
3
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань»
вересень
2 кл.
4
Вих. год. «Здоров’я збережемо з молоду»
грудень
1 – 5 кл.
5
Бесіда «Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров’я»
грудень
6 кл.
6
Вих. год. «Життя людини найвища цінність»
січень
7 – 11 кл.
7
Вих. год. «Вогонь – друг, вогонь ворог»
квітень
1 – 11 кл.
8
День здоров’я і спорту
щомісяця
Вч. фіз. вих.


Тренінг «Вогонь – друг, вогонь ворог»


День здоров’я  «Здоров’я збережемо з молоду»



 Модуль 6
"Я і творчість" 

Завдання виховної роботи
*сприяти створенню оптимальних умов для розвитку і реалізації можливостей обдарованих дітей;
*формувати уміння відчувати, розуміти і творити прекрасне;
*створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності, самореалізації.
1
Конкурс квітів «Квіткова симфонія»
вересень
Пед.орг.
2
Осінній ярмарок «Ходить гарбуз по городу»
жовтень
Пед.орг.
3
Новорічний ранок
грудень
1 – 4 кл.
4
Новорічний ранок
грудень
5 – 8 кл.
5
Новорічний карнавал
грудень
9 – 11 кл.
6
Конкурс малюнка «Замість ялинки зимовий букет»

грудень
5 – 8 кл.
7
Конкурс читців «Любіть Україну свою і пісню її солов’їну»
лютий
Вч. укр. літ.

                                 
Новорічний карнавал


Пташиний КВК


Конкурс малнків

Частівки

 Модуль 7
"Я особистість"

Завдання виховної роботи
*виховання духовної культури особистості;
* формування творчої, працелюбної особистості, цивілізованого господаря;
*виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці
1
Вих. год. «Дерево міцне коріннями, а людина знаннями»
жовтень
3 – 4 кл.
2
Вих. год. «Людина починається з добра»
жовтень
5 – 7 кл.
3
Вих. год. «Що означає бути людино»
жовтень
8 – 9 кл.
4
Бесіда «Морольні ідеали та їх місце в нашому житті»
жовтень
10 – 11 кл.
5
Вих. год. «Умій бути самим собою»
січень
9 кл.
6
Вих. год. «Людина народжується для того, щоб залишити по собі вічний слід»
квітень
10 11 кл.






Нагородженя похвальним листом


Районна краєзнавча конференція «Люди нашого краю»



                      Проект підготувала:
Голова МО класних керівників
      Мороз Н.М.







Проект  "Друзі наші меньші"


Етапи навчального проекту.
 
I етап. Стратегія проекту.
 На цьому етапі були визначені тема, мета проекту, навчальні предмети, зміст яких задіяно, вид проекту та його тривалість.

II етап. Планування проекту.
Ознайомлення учнів із загальною темою та провідною проблемою.
 Д р у з і   н а ш і   м е н ш і »
Формування груп для проведення дослідження. Вибір учнями тем групових проектів.
Учні об’єднуються в групи, дають їм назви:
група 1- « Юннати ” (Намалювати тварин)
група 2 – „ Пошуковці ” ( Створити книгу кличок тварин).
група 3 – „ Творці ”.    ( Виготовити книгу із підібраних загадок про тварин)
група 4 – « Фотографи» (Створити альбом домашніх тварин)
Намалювати своїх домашніх улюбленців

III етап. Реалізація проекту.
Складання учнями плану роботи над проектом.
Визначення джерел інформації.
Розподіл обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту
.
Самостійна пошукова робота.
Група 1 . Ключове питання, яке досліджувала група „ Юні натуралісти”
- дізнатися цікаве та намалювати тих тварин, які зустріли під час екскурсії.      







Група 2. Ключове питання групи „Пошуковці” було зібрати якомога більше кличок домашніх тварин та виготовити книжечку.


Група 3. Ключовим питанням групи „Творці” було зібрати загадки про тварин та виготовити книжечку.

Група 4. Ключовим питанням групи « Фотографи» було зібрати фотографії домашніх тварин і створити альбом.

 IY етап. Підсумок проекту.
Оформлення результатів дослідження. Оцінювання загального проекту.
Висновки.
 Один мудрець вдало підмітив: «Чим більше пізнаєш людей, тим більше починаєш любити тварин». Ми чомусь вважаємо кицьок, собак та іншу живність меншими братами. Придивіться до замурзаної дворняжки, зазирніть їй у вічі. Це створіння не здатне на зраду, заздрість. Недарма люди, коли говорять про вірність, порівнюють її з «собачою».
      На жаль, настали часи, коли потрібно захищати тварин від людей. Придивіться навколо себе і побачите голодного собаку, голуба з перебитою ніжкою. Людина постійно загрожує спокою тварин, переслідує, знищує. Їй потрібно з них м'ясо, шкіра, жили, кістки...
      Полювання на тварин є не що інше, як винищення цілих видів.
Годі говорити про колекціонерів. За особину зникаючого виду вони платять 10 тис. доларів, щоб потім її законсервувати або зробити з неї опудало. Видам загрожують також війни, забруднення, туризм.
      Ми з вами можемо допомагати тваринам: поводитися в лісі належним чином, не полювати без дозволу, рятувати поранених звірів, доглядати за свійськими й домашніми тваринами.


                                                                           Вчитель поч. класів
                                                   Підопригора Л.А.






Проект "ПТАХИ  РІДНОГО  КРАЮ"

Етапи навчального проекту.
 
I етап. Стратегія проекту.
 На цьому етапі були визначені тема, мета проекту, навчальні предмети, зміст яких задіяно, вид проекту та його тривалість.

II етап. Планування проекту.
Ознайомлення учнів із загальною темою та провідною проблемою.
 «Птахи рідного краю »
Формування груп для проведення дослідження. Вибір учнями тем групових проектів.
Учні об’єднуються в групи, дають їм назви:
група 1- « Художники ” (Намалювати птахів)
група 2 – „ Пошуковці ” ( Виготовити  книгу віршів про птахів).
група 3 – „ Творці ”.    ( Виготовити книгу із підібраних загадок про птахів)
група 4 – « Оратори» (Розповісти про птахів)

III етап. Реалізація поекту.
Складання учнями плану роботи над проектом.
Визначення джерел інформації.
Розподіл обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту
.
Самостійна пошукова робота.

Група 1 . Ключове питання, яке досліджувала група „Художники”
- дізнатися цікаве та намалювати птахів.






Група 2. Ключове питання групи „Пошуковці” було зібрати якомога більше віршів про птахів та виготовити книжечку.



Група 3. Ключовим питанням групи „Творці” було зібрати загадки про птахів та виготовити книжечку.

Група 4. Ключовим питанням групи « Оратори» було зібрати інформацію та розповісти про птахів.

 IY етап. Підсумок проекту.
Оформлення результатів дослідження. Оцінювання загального проекту.

Висновки.


                                                                                 Вчитель поч. класів
                                                      Підопригора Л.А.




Проект "СЛАВА  ВОЇНАМ   АТО"



1.     В рамках акції «Допоможи солдату та його родині» учнями школи, вчителями та всіма працівниками  навчального  закладу було зібрано 3526 грн.  (окрема подяка жительці села Миропіль Мартиненко Наталії, яка відразу після батьківських зборів внесла 100 грн.).
      Зібрані кошти були передані батькам колишніх учнів нашої в школи , які на даний час знаходяться в зоні АТО: Рудому Валентину, Єременко Олександру, Ятіну Юрію, Цабію Володимиру, Моторному Олегу, Мороз Євгену, Смоляр Олегу, Полонець Віктору.
2.     На протязі вересня – жовтня  наші учні писали листи пораненим солдатам, малювали малюнки і відправляли поштою в госпіталі та лікарні. Малюнки, символічні поробки - подарунки , виготовлені членами гуртка «Оригамі»  були передані солдатам в зону АТО через солдата Рудого Валентина.
3.     Силами вчителів та працівників закладу були зібрані кошти в сумі 1630 грн. і віддані нашій вчительці Березовській Валентині Василівні, син якої Березовський Олександр знаходиться в зоні АТО.
4.     14 жовтня відбулась тематична лінійка на тему: «Герої не вмирають!», яку проводила вчитель історії Кушнір Віта Валентинівна. На лінійці було поіменно згадано імена загиблих солдатів  Кіровоградської області. Хвилиною мовчання було вшановано їхні подвиги. Звучали вірші, теплі слова в адресу сьогоднішніх  героїв.


                                     
                                               Лінійка «Герої не вмирають!»

5.     17 жовтня члени шкільного парламенту запропонували провести та організували загальношкільну ярмарку,  на якій було зібрано кошти в сумі 1200 грн. А  вже 21 жовтня в стінах нашої школи відбулася зустріч з солдатом 93 механізованої бригади  Смоляром Олегом. Всі присутні на зустрічі – діти,  вчителі, працівники школи не приховували своїх сліз коли Олег розповідав про воєнні будні, звучали теплі слова і побажання, щоб усі солдати повернулися додому живими. Учениця 11 класу Білецька Альона подарувала Олегу пісню Катерини Бужинської «Солдат України». Члени гуртка «У світі ляльки» передали воїнам  через Олега виготовлених власноруч янголят з молитвами та блакитно-жовтими стрічками. Директор школи Іванова Валентина Андріївна вручила букет квітів та невеличкий подарунок від школи, передала кошти, які були зібрані під час ярмарку.
      Як пізніше ми дізналися ці кошти Смоляр Олег передав на лікування тяжко пораненому солдату, який проживає у селі  Хмельове.

                              

                                        Загальношкільна ярмарка   
             
                               

                               Зустріч з учасником АТО Смоляром Олегом

     
                                    

               Вручення подарунків учаснику АТО Смоляру Олегу

Р.S   На сьогоднішній день – наша допомога  воїнам АТО становить 6356 грн.




 Проект підготували 
члени МО класних керівників

Комментариев нет:

Отправить комментарий